Wednesday, June 16, 2010

Pakar Sakit Tuan

Dang Setia
Doktor Sakit Tuan
Dr. Ismail Thamby


Saya mendapati ada lendir keluar daripada zakar suami seperti nanah tapi cair.
Sejak akhir-akhir ini suami tiada nafsu untuk melakukan hubungan kelamin kerana pening.
Saya lelaki berumur lingkungan 20-an dan belum berkahwin. Sejak setahun lalu, saya sering mengalami rasa sakit di bahagian kelangkang ketika keluar air mani sewaktu tidur pada waktu malam
Saya remaja berumur 20 tahun. Sejak akhir-akhir ini saya menghadapi masalah di sekitar alat sulit. Masalah ini berlanjutan seminggu.
Saya mendirikan rumah tangga tujuh bulan lalu. Saya berusia 29 tahun dan suami 32 tahun. Sehingga kini kami tidak pernah melakukan hubungan kelamin.
Baru-baru ini saya dapati ada beberapa biji kecil seolah-olah jerawat tumbuh di sekitar batang dan pangkal alat sulit.
SAYA mempunyai saiz zakar normal tetapi ia membengkok ke depan. Kebanyakan zakar lelaki yang saya tahu menegang atau mendongak ke atas, tetapi saya menegang ke depan dan membengkok. Adakah rawatan untuk masalah ini? Mungkinkah saya ada masalah melakukan penetrasi apabila berkahwin?
ADAKAH minuman sejuk seperti ais baik untuk lelaki? Suami gemar minuman sejuk serta berkafein. Adakah minuman seperti ini memudaratkan alat kelaminnya?
BENARKAH seorang lelaki tidak harus menyimpan sperma lebih dari tujuh hingga 10 hari kerana kualiti sperma akan menurun?
SAYA remaja Melayu berusia 15 tahun. Panjang zakar ketika menegang antara lima hingga enam inci dan ia mempunyai fizikal baik. Begitupun, sejak akhir-akhir ini zakar sering terasa sakit keterlaluan seperti ada sesuatu tersekat di dalamnya.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share it