Wednesday, May 11, 2011

Kata-kata Aluan

Assalamualaikum wrt. wrb. dan salam sejahtera.....

Blog ini bertujuan untuk memberikan petua, tip, rahsia dan sebagainya sebagai bahan rujukan semua, dan yang paling penting saya ingin berkongsi maklumat yang saya perolehi dari pelbagai sumber untuk dikongsikan bersama dalam satu laman web, yang saya fikirkan sesuai dan bermanfaat kepada semua pihak dan diri saya sendiri.

Segala yang dipaparkan adalah hasil tulisan dari pelbagai pihak termasuk diri saya sendiri. Diharap para pembaca mendapat manfaat dan mengguna amal dari ilmu yang dikongsikan bagi membaiki diri kita sendiri ke arah insan yang dirahmati Tuhan di dunia dan di akhirat kelak.

Saya juga ingin mengambil kesempatan untuk memohan maaf jika ada menyinggung perasaan sesiapa, atau terambil sebarang artikel dari laman saudara/saudari untuk dikongsikan. E-mail kan kepada saya untuk sebarang permasalahan untuk diselesaikan segera.

Sekian, terima kasih.
Jazakallah Khair.

PetuaPakar



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget