Tuesday, September 6, 2011

CCTV Video Rompakan Mamak Seksyen 15, Shah Alam, 28 Ogos 2011

Assalamualaikum,
Terkejut pakar tengok video kiriman rakan di fesbuk pagi ni. Mengikut sumber berlaku di Restoran Subur Seksyen 15 Shah Alam, pada 28th August 2011 antara jam 3.55 hingga 0405 pagi. Tengah orang bersahur. Suspek bergerak dalam kumpulan dengan membawa parang. Sasaran mereka adalah laptop pengguna wi-fi di restoren. Berhati-hatilah kita selepas ni. Kesian kat budak-budak dalam video tu lari dalam ketakutan. Selamatkah negara kita sekarang ni? Renung-renungkan.

4 comments:

yusuflaili said...

Salam;
Kenapalah lelaki yang ramai tak lawan je perompak tu,mereka tu bukannya ramai 4 org kurus pulak tu sedangkan pelangan ramai badan besar dahlah diaorg turut dirompak jugak..penakut betul.

Aziela said...

Zaman dulu2 lebih selamat lagi rasanya. Pengaruh luas dari media dan internet. Saya seronok di sini. Follow kamu juga.

Eddy Dce said...

aku pernah g kedai mamak ni...bhye dah s.alam skang ni...kedai mamak pun dah kena serang....ape nak jadi la orang skang ni....

Zul Fattah said...

ni kali pertama aku dngar kedai mamak kena rompak..haha.. lawak2.. banyak2 org laki ada kat situ.. apasal tak kasi pukul je prompak tu.?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget